2016. aug. 12.

Bemutatkozom ~ avagy Kimcike pofázik egy sort magáról


Sziasztok!
Kim Cox vagyok, a blog legújabb - és legfiatalabb - designere. Kérhettek tőlem teljes design átalakítást, fejlécet és fejléc nélküli design-t. Annyit kérnék, hogy ha fejléc nélküli designt kértek, minőségi képet küldjetek, egy nagy rakat pixellel nem szeretnék dolgozni. Elég gyorsan dolgozom, kérlek ne sürgess! Bunkó, elégedetlenkedő, szapuló, sürgető leveleket ne küldjetek nekem, mert úgy gondolom, hogyha már szivességet teszek a rendelőnek, megérdemlem a normális hangnemet. Az utolsó dolog, amit kérni szeretnék, az az, hogy köszönd meg!
És akkor ejtsünk pár szót *nagylevegő* rólam!



13 éves Pest megyei lány vagyok, első osztályos korom óta kisebb-nagyobb történeteket írok. Emlékszem az elsőre, egy füzetbe írtam (már akkor is milyen rondán) telis-tele helyesírási baklövésekkel. Semmiről sem szólt, voltak benne tündérek meg boszorkányok. Azóta sikerült fejlődnöm egy kicsit, a Gyilkos a láthatáron című blogot írom és a Paletta főszerkesztője vagyok. Rengeteg csodásabbnál csodásabb bloggertársammal ismerkedtem meg, nehányukkal élőben is, úgyhogy nagyon élvezem a blogolást.
Remélem tetszeni fognak a munkáim.
Puszil benneteket :Kim

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Anaya zatracone-dusze