2015. dec. 31.

Interjú Brynn Hastings-sel

Brynn Hastings a mai alanyom, akit már sokan ismerhettek. Jelenleg két blogot vezet: Online Dobverő, és Segítek, akár akarod, akár nem.

Mindannyian tudjuk, hogy hatalmas 5SOS rajongó vagy. Mikor kezdted hallgatni őket? Ki a kedvenced?
Tavaly októberben hallottam először a számukat, de úgy igazán nem szerettem még őket. Kedvenc? Mondanám azt, hogy nincs, és egyformán szeretem őket, de azt hiszem a blogom miatt (a Segítek) Luke- ot jobban megkedveltem.

Jelenleg 2 blogod van: „Segítek, akár akarod, akár nem” ami egy Luke Hemmings fanfiction és a „Online Dobverő”, ami pedig egy Ashton központú 5SoS fanfiction. Miért szeretsz fanfictionokat írni?
Sokkal közelebb érzem magam a történetekhez, ha a fiúkat is belevonom. Valamiért számomra nincs más téma, csak a fanfiction- ök, olvasásban viszont pont a fordítottja történik: utálok róluk olvasni!

Nemcsak írsz, hanem fejléceket is szerkesztesz. Mióta csinálod?
Uh, ezt egy hónapnak is alig mondanám. Régebben is szerkesztettem már, szerettem is, de nem ment elég jól ahhoz, hogy belenyugodjak. Szerettem volna fejlődni, ezért most megpróbálkoztam vele, szerencsémre pedig találtam egy-két külföldi videót a youtube- on, ami segített.

Kit említenél meg a blogvilágból, mint példakép?
Már féltem ettől a kérdéstől. Az a baj, hogy minden kategóriában más van. Történeteknél például FantasyGirl, fejléckészítésnél viszont Leona Z. P.

Milyen más hobbijaid vannak még?
Lovagolni szoktam vasárnaponként, bár most egy ideje nem voltam a "nagy hideg miatt", úszni járok általában péntekenként, és olvasni imádok! Könyvek nélkül nem is lennék az, aki ma.

Miket szoktál olvasni?
Jelenleg van rengeteg olyanom, ami kiolvasásra vár, de sajnos még egy fikarcnyit sem tanultam a sulira, szóval le kell mondanom erről. Mindenfélét, ami a kezem ügyébe kerül, kivételek a magyar könyvek. Valamiért nem szeretek olyanokat olvasni, a külföldieket jobban megforgatom.

Milyen terveid vannak még? Fontolgatsz új blogot nyitni? Van valamilyen ötleted?
Egy blog a közeljövőben tervezve van, mivel hamarosan befejezem a Segítek írását, és akkor már csak a fejezetek kirakása lesz. Tudok koncentrálni az Online Dobverőre, és amit szeretnék nyitni, azt nem egyedül, hanem egy barátnőmmel vezetném, Bobo Sz.- szel, ami szintén 5SOS fanfiction lenne.


Köszönöm szépen az interjút!
Én köszönöm a kérdéseket!

grin hangulatjel

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Anaya zatracone-dusze