2015. okt. 23.

Üzenet a bloggerektől - Kampány

Napi 1-2 óra. Én ennyit írok naponta. És te? 3-4 hét. Én ennyit várok egy designra. És te? Heti 2 óra. Én ennyi időt fordítok a blogom reklámozására. És te? 0 hozzászólás. Én ennyit kapok egy fejezethez. És te?

Magadnak írj, ne másoknak. Hányszor hallottad már ezt a mondatot? Van benne némi igazság, hiszen ne a hírnévért blogoljunk, mert valószínűleg nem sokat érünk el vele. De mi van akkor, ha mások jókedve miatt írsz? Ha szeretnéd őket elkalauzolni egy egészen új világba, ha betekintést engedsz a fejedbe? Ha megszeretnéd nekik mutatni, ki is vagy te, ha úgy érzed, csak ők érthetnének meg? Vannak, akik azért blogolnak, hogy el tudjanak menekülni a valós világ elől, és valahol kiadhassák a feszültséget. Egy író, a történetébe beleszövi egy darabkáéját, szinte észrevehetetlenül, így lehet, hogy az igazat olvasod. Lehet, hogy nagy erőveszítés kellett neki ahhoz, hogy ezt leírja. Talán neked fel sem tűnik, de így van. Egy író, mindent belead, hogy a megfelelő színvonalat hozza, és hogy meg legyen elégedve a munkájával. Az említett mondatra visszatérve, igaz, hogy mindenki magának ír, de akkor felmerülhet a kérdés, hogy minek teszik közzé? Akkor a Word is megfelelne! Erre a válasz az, hogy legtöbben vágynak az elismerésre, és hogy elolvassák, amit papírra vet, és fejlődni szeretnének. És itt a bibi. Őszintén, a híresebb blogok kivételével, hány olyan van, amin több mint 1-2 hozzászólás van? Három? Négy? Nem sok....Pedig egy blogger, csak is a visszajelzésekből tud fejlődni! Igen is fontos az elismerés, ennyi mindenkinek jár! Egy hozzászólás/komment, nem sok időt vesz igénybe, aki elolvassa az adott részt, írhatna ennyit. Ezt ne vegye senki sem szemrehányásnak, vagy ilyesminek, de ez a helyzet már elszomorító, és erről már a lányokkal egy ideje beszélünk. Nem tudunk miből fejlődni! Hogyan várják így el egyesek, hogy minőségi munkák szülessenek? Akkor miért csodálkozik mindenki, hogy gyűlnek a tömegblogok? Igaz, kritikát is lehet rendelni, de az olyan blogok, már így is zsúfolásig tele van, már ami a limitet illeti. Pedig annyi jó történet van! Na mindegy, szövegelhetnék még, de nem akarok senkit sem untatni. A lányokkal leírtuk a véleményeinket, pontosabban Raquel, és én, de a többieké is igen hasonló.

Astrid:

Számomra az írás, egy önkifejezési módszer. Nehezem fejezem ki az érzelmeimet, érzéseimet, gondolatomat, így írással meg tudom értetni magamat. Mindig is szerettem volna kitűnni a többiektől. Be akartam bizonyítani, hogy nem csak az vagyok, akinek hisznek! Sokáig nem találtam meg ezt a dolgot, és csak kerestem a kirakós darabkáit, míg végül rá nem találtam egyre. Erre a dologra, ami segített annyi mindenben. Rengeteg barátra leltem itt, akik segítenek nekem, és megértenek. Szeretnék még jobb, és jobb lenni, és remélem, hogy sikerülhet, csak hinnem kell benne!



Raquel:

Ismeritek azt az érzést, mikor órákat, sőt napokat szentelsz egy adott résznek, végre közzéteszed és nem történik semmi? Szó szoros értelmében semmi. Ha vannak hű olvasóid, akkor talán ők kommentelnek és annyira hálás vagy nekik, azért a csepp figyelmességért, hogy szinte ugrálsz örömödben? Az érzést, mikor fél percenként frissíted a bloggert, hogy hátha csak egyetlen eggyel nőtt a hozzászólásaid száma? Szerintem nem csak én - mi - járunk ebben a cipőben. Mert lássuk be, lusták vagyunk. Elolvassuk a részt, de már nem fektetünk energiát abba, hogy oda írjuk: igen, nagyon jó volt, vagy ha nem tetszett, akkor tanácsot adjunk, hogy miben fejlődhetne. Mindannyian, akik itt vagyunk szinte szomjazzuk a visszajelzéseket, hogy tudjuk: annak amiben annyi munkánk rejlik, igenis van értelme, van olyan aki olvassa, értékeli. Enélkül elvész a lelkesedés, az ember nem akar leülni írni, nem szövi fejben tovább a szálakat, a történet félbe marad. Hány olyan blogra találunk, ami nincs befejezve? Lehet, hogy pont azért, mert nem volt senki, aki a bloggerinát támogassa, dicsérje, vagy segítse. Tudunk ezen változtatni? Hát persze! Mert milyen alapon várjuk el, hogy nekünk írjanak, ha mi sem tesszük meg ezt? Csak elhatározás kérdése az egész. Én ma megfogadtam, hogy minden általam olvasott bloghoz írok, ha nem is többet, de pár szót! Mert igenis, az írónak ez jelent mindent! Te csatlakozol hozzám?

Ezért szeretnék elindítani egy kampányt, hogy erre a "helyzetre" felhívjuk a figyelmet.

Feltételek:

Ugye a legtöbb kampánynál van ilyen, de én/mi úgy gondolom/gondoljuk, hogy erre nem lehet kötelezni az embereket, így csak annyit kérnénk, hogy aki esetleg egyet értene velünk, az rakja ki a modulsávjába ezt a képet, és mutasson erre a bejegyzésre,és kommenteljetek az általatok olvasott blogok részeihez! De tényleg, hiszen ez mindenkinek annyira jól esik, és annyit segíthetne!:) Előre is köszönjük, mindenkinek!:)


83 megjegyzés:

  1. Szeptember környékén pont eldöntöttem, hogy ezennel minden olyan bloghoz írok kommenteket, amiket elolvasok, vagy ha nem a blogon jelzek akkor az író által kirakott hirdetését lájkolom. Általában nekem nagy öröm az, ha làttom, hogy valaki lájkolta. Úgy érzem, hogy ránézett a blogomra. (: Támogattom az ötletet!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönjük a támogatásodat! :)
      Mi is éppen ezért határoztuk el, hogy csinálunk egy ilyen kampányt, amelynek éppen az a célja, hogy bátorítsa az írókat, akik egyébként nem kapnak kommenteket, pedig fantasztikus a blogjuk - csak ezt mások nem veszik észre.

      Törlés
    2. Igen, pontosan. (: Tartsanak össze azok, akik ezt támogatják, s lehet, hogy ezzel már minden blogot feljebb tudunk hozni.

      Törlés
  2. Sziasztok! :) Abszolút támogatom a kampányt! Én mindig odafigyelek, hogy írjak néhány sort a részhez, amit elolvastam, vagy az írónak személyesen :) Nekem is ez a bajom... Látom, hogy olvassák, de semmi visszajelzés :/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Anett! :)
      Köszönjük a támogatást, sokat jelent.
      Akkor sajnos te is ebben a cipőben jársz - mint sokan mások, akik megérdemelnének pár jó szót, hogy lássák, érdemes tovább munkálkodniuk. Reméljük, ezután változtatnak egy kicsit az emberek, és egy percet áldoznak az adott fejezet elolvasása után, hogy odabiggyesszenek egy hozzászólást.

      Törlés
  3. Sziasztok!
    Teljesen egyetértek veletek. Annyiszor halljuk tényleg, hogy magunknak írunk, de azért szerintem mindenkiben ott van, hogy fejlődni szeretne, ezért teszi közzé, és várja a véleményeket.
    Ami pedig a blogokon található kommenteket illeti, sajnos nem csak a leghíresebbeken vannak. Engem mostanában pont az szomorít el, hogy felnézek egy olyan blogra, aminek a kinézete se igényes sokszor, helyesírási hibák szúrnak egyből szemet, a történet sablonos, de ha van benne erotika mennek sokan olvasni és elárasztják hozzászólásokkal az oldalt. :(
    A másik nagy elkeserítő pedig tényleg az, amikor például ki is van írva a vélemény írásra egy kis felhívás, hogy mennyit jelentene, de mégsem jelez semmit az olvasó. Ez nem csak lustaság, legalábbis szerintem. Ugyanis pár szót írni egy percbe se kerül, ha ennyire nem hajlandó valaki, ha tetszik neki a történet, akkor inkább ne is olvasson csak rendes könyveket.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Cathy! :)
      Tőled is köszönjük, hogy támogatod az ötletünket.
      Teljes mértékben igazad van. Az ember rendben, hogy magának ír, de nyilván nem azért teszi közzé a részletesen megírt fejezeteit egy blogra, melybe rengeteg időt és energiát fektetett, hogy utána semmi visszajelzést ne kapjon. Ez nekünk is szúrta a szemünket, ezért igyekszünk majd rávilágítani többeknél is a helyzetre.

      Törlés
  4. Ezzel most teljesen megváltoztattátok a nézőpontomat. Köszönöm!:) Kitettem a blogomra, remélem minél több emberhez eljut majd.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Eszter! :)
      Ennek szívből örülünk, és mi köszönjük, hogy támogatsz bennünket, illetve eljuttatod a kampány ötletét minél több bloggerhez!

      Törlés
    2. Nagyon is igaz. Lehet a kommentelőnek nem jelent semmit az a pár szó, de az írónak a világot jelentheti ;)

      Törlés
    3. Ez így van, drága Jetta! :)
      Éppen ezért szeretnénk mi is minél több emberhez eljuttatni a kampány ötletét!

      Törlés
  5. Lányok...Szívemből szóltatok!!!
    Én pont most jutottam el odáig, hogy teljesen elveszítettem a motivációmat, már írni sincs kedvem. Minimális szabadidőmet is arra fektettem, hogy valami nagyszerű dolgot hozzak össze, meglepjem vele az olvasóimat, de minek gürcöltem több órán vagy napon keresztül, ha még le se szarják az embert? A napokban odáig jutottam, hogy kijelentettem, hogy inaktívvá válok egy határozatlan ideig. Rengeteg más dolgom is akad, és inkább arra fordítok nagyobb hangsúlyt, mint arra amit magamnak is pötyöghetek bármikor.
    Szóval 100%-san támogatom a kampányt!
    Puszi: Rikki

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, sajnos ez nagyon gyakran előfordul, drága Rikki! Éppen ezérti s szerveztük ezt a kampányt! Köszönjük, hogy támogatsz Minket!
      Violet

      Törlés
  6. Sziasztok! Én azok a szerencsések közé tartozom, akinek jönnek kommentek, helyesbítek; jöttek. Az első fejezethez három, a másodikhoz is, a többihez pedig egy. Én annyit dolgoztam vele, a bétámról nem is beszélve, és olyan rossz érzés volt, hogy még pipákat se nyomtak, pedig tudom, hogy magamnak írok, puszta önkifejezés céljából, mivel Astridhoz hasonlóan én is nehezen fejezem ki a gondolataim és érzelmeim. Teljes mértékben támogatom a kampányt, és amióta kevesebb komment érzekik a blogjaimhoz, én sokkal többet kommentelek máséhoz. Furcsa, igaz?
    Na de elég legyen a rizsából, a lényeg annyi, hogy teljes mértékben támogatom a kampányt, ki is tettem a plecsnit :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Petra! :)
      Nagyon kedves tőled, hogy támogatod a kampányt, sokat jelent.
      Sajnáljuk, hogy te is ilyen helyzetbe kerültél, s manapság egyre többeket érint ez a probléma. Reméljük, ezzel a felhívással felnyitjuk az emberek szemét, és rájönnek, hogy ez a bloggervilág nem csak önmagunk fényezéséről szól.

      Törlés
  7. Szia(sztok)!
    Teljesen egyetértek veletek, támogatom a kampányt, nagyon jó ötlet! :)
    Én eddig is igyekeztem mindenhova kommentelni, lájkolni, +1-ezni, remélem, a kampány során mások is kedvet kapnak hozzá! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :)
      Köszönjük szépen a támogatásodat, sokat jelent.
      Mi is reméljük, hogy sok emberhez eljut majd a hír! :)

      Törlés
  8. Sziasztok!
    Teljes mértékben támogatjuk az ötletet és már ki is tettük a képet.
    Mi még kezdők vagyunk az írás terén, ( Szerencsénkre aranyos olvasóink vannak és kommelntelnek nekünk) , de nagyon is tisztában vagyunk vele, hogy milyen az mikor látjuk, hogy a nézettség, az oldalakra kattintás megtörtént, de a véleményt nem tudjuk, hogy min változtassunk.
    Mi támogatunk titeket.
    Puszink érte, hogy ez eszetekbe jutott.
    Potter
    &
    Joy

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Joy (és Potter)! :)
      Köszönjük a támogatást, illetve a kép kitételét. Reméljük, sok emberhez jut majd el a kampány ötlete, és így sikerül valamennyire segíteni egymást a bloggervilágban.

      Törlés
  9. Sziasztok!
    Támogatom ezt a kampányt, ki is tettem a blogomra én is :)
    Az a helyzet, hogy nekem két blogom van, amivel jobban foglalkozom, ebből egy fanfiction, egy saját történet. Ezeket igyekszem minél hamarabb frissíteni, és eddig mindig szép számmal jöttek a kommentek a fanfiction történethez, és jövögettek a saját sztorihoz, de most valami lett az olvasóimmal. A saját történethez egyáltalán nem jönnek kommentek, de tudom, hogy olvassák, mert látom a pipákból és facebookon a like-okból, de amúgy nem írnak. A fanfiction-nál ugyanez. Vagyis, ott néha kapok még kedves szavakat, de javarészt áttértek a "Mikor lesz folytatás?"-ra. Nem baj, hisz tudom, ez azt jelenti, hogy várják, de szívesebben ülök úgy le részt írni, ha valami valami kedvesebbet ír. Én, amikor megkaptam az első kommentemet, akkor bekönnyeztem, mostanra pedig már lassan az lesz, ha kommentet kapok, akkor könnyezem.
    Én általában írok kommentet azokhoz a részekhez amiket olvasok, ha nem, az vagy azt jelenti, hogy később olvastam a részt, vagy hogy a mobilom tojik a fejemre és nem küldi el amit írtam (ez már nem egyszer fordult elő, szóval inkább gépről írok)
    Szóval egyet értek veletek és igyekszem minél több emberhez eljuttatni baráti körben :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Tori Riki!
      Köszönjük, hogy támogatod ezt a kampányt!:) Teljesen átérzem a helyzetedet, és remélem, a bloggerek együttes erővel tudnak ezen kicsit változtatni! Esetleg belinkelnéd a blogjaidat? Beleolvasnék mind a kettőbe, ha nem gond!:)

      Ölel-puszil: Astrid H.

      Törlés
    2. Kedves Astrid!
      Hát, nem nagy durranás egyik sem, de természetesen :)
      A fanfiction blog: http://csabitasboljelesasajattortenet.blogspot.hu/
      Illetve a saját sztori, ami nemrégiben volt erre kritikán Raquel-nél és jelenleg picit javítás alatt áll: http://stilliflyeldarya.blogspot.hu/

      Üdv: Tori

      Törlés
  10. Nagyon jó kezdeményezés! És tényleg így is van... Még így is, nem hencegésből vagy semmi, de még így is, hogy azok közé tartozok, akikhez jönnek minden fejezethez kommentek, teljes mértékkel át tudom érezni mások helyzetét, és segíteni mindenkinek, akinek lehet ezügyben.
    Ha lehet, akik így ezzel egyetértenek, olvassanak minél több blogot, és ne csak az utolsó rész alá körmöljünk valamit, hanem minden eddig, vagy minden harmadikra az eddig kitettek közüliekre. Velem is volt már ilyen, és higgyétek el, nagyon jól esett! Szeretném én is, meg remélem ti is, ezt az érzést minél több bloggerrel megosztani!
    Csak annyit tudok mondani: Hajrá!

    Puszi:
    Barby

    UI: Természetesen számíthattok rám!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Barby!
      Örülünk, hogy egyetértesz velünk, és engem már az is boldoggá tesz, hogy te a szerencsések közé tartozol, mégis támogatsz minket!:) Ahogyan te is említetted, egy ilyen apró gesztus, tényleg remek érzés lehet! Köszönjük, hogy számíthatunk rád!:)

      Ölel-puszil: Astrid H.

      Törlés
  11. Csak támogatni tudom a kezdeményezést.
    Tökéletesen érthető.
    Magam mindig szívesen olvasom a történeteket, gondolatokat (hagyok nyomot:)), azonban megjegyzés sokszor elmarad. Ezentúl figyelek rá, mert már jobban értem, mennyire fontos a visszajelzés.
    Köszönjük!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Andi!
      Köszönjük, hogy támogatsz minket!:) Köszönjük, hogy innentől figyelsz rá, és mi is figyelünk rá, hiszen olyan jó érzés egy-egy komment!:) Sok sikert!:)

      Ölel-puszil: Astrid H.

      Törlés
  12. Ez egy nagyon jó ötlet! Örülök hogy végre valaki egy ilyen témát is felhozott, mert be kell vallanom: Sokszor hagytam abba egy blogot mert nem volt vissza jelzés. A blogjaim 90% emiatt tettem a kukába pedig olyan jó ötlet volt!,, Ez van" gondoltam mindig.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Mária!
      Át tudom érezni a helyzetedet, én is sokszor kerültem hasonló helyzetbe, és én mindig azzal támasztom alá, hogy nem vagyok elég jó, ezért is nem írok már annyira! Viszont hidd el, te biztosan jól írsz, így csak szurkolni tudok neked! Esetleg belinkelnéd a blogodat/blogjaidat? Beleolvasnék, akár többe is!:) Remélem segít ez a kampány neked is!.)

      Ölel-puszil: Astrid H.

      Törlés
  13. Kedves fordítók és írók!
    Sajnálom,hogy eddig én is csak a nyomot hagytam,ezután a kommentet sem fogom elmulasztani.Csodálatos munkát végeztek!!!Egyszer részese lehettem egy hasonló oldalnak,ahol egy hölgy saját írását első kézből olvashattam,azóta megjelent a regénye.Szóval csak bátorítani tudok mindenkit,nagyon jók a fordításaitok és az írásaitok is!Üdv Marcsi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Marianna! :)
      Mindenki nevében, aki hasonló munkát végez, köszönjük a biztatásodat. Reméljük, sok emberhez eljut majd :)

      Törlés
  14. Kedves fordítók és írók!
    Sajnálom,hogy eddig én is csak a nyomot hagytam,ezután a kommentet sem fogom elmulasztani.Csodálatos munkát végeztek!!!Egyszer részese lehettem egy hasonló oldalnak,ahol egy hölgy saját írását első kézből olvashattam,azóta megjelent a regénye.Szóval csak bátorítani tudok mindenkit,nagyon jók a fordításaitok és az írásaitok is!Üdv Marcsi

    VálaszTörlés
  15. Kedves Skyscraper-csapat!

    Ez az egész, amit itt most indítotok, csak támogatni lehet!
    Elég sokszor esem kétségbe amiatt, hogy ált. nem reagálnak az olvasók. Kicsit olyan érzés, hogy jó-jó elolvasták, de a semmi visszajelzés teljesen el tudja venni a blogger kedvét az írástól. ( legalábbis szerintem)
    Szóval csak így tovább, én ezt a kezdeményezést nagyon támogatom!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Angel! :)
      Igazán köszönjük a támogatást, örülünk, ha ez a kampány egyre több emberhez jut el, hiszen éppen az a lényege, hogy figyeljünk egymásra is, ne csak a dicsőséget próbájuk bezsebelni.
      Teljesen igazad van, így reméljük, ez változni fog valamennyire a jövőben, és sokan összefognak azért, hogy másoknak segíthessenek.

      Törlés
  16. Drága szerkesztõk! c:
    Sok helyen láttam ilyesmi felhívást, de ez, nálam mindent vitt. A fogalmazás, az alapötlet, a kivitelezés... Nekem nagyon tetszik! :)
    Csatlakozok is a kampányhoz, kitettem a blogjaim oldalsávjába! C:
    Sok sikert a továbbiakban, csak bíztatni tudlak titeket, mert amit csináltok, az 10/11. *-*
    Ölelés, Vicky T.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Vicky!
      Köszönjük neked, hogy csatlakozol ezzel még több emberhez eljuttatva a felhívást! A kivitelezés 100%-ban Astrid érdeme :)
      Aranyos vagy, köszönjük!
      Ölelés:
      Raquel

      Törlés
  17. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  18. Maximálisan egyetértek, kár, hogy csak most (Barby által) találtam rátok!
    Régen én sem kommenteltem minden részhez, de valahogy rászoktam (talán azt is pont Barby által? Passz, rég volt. Mindegy, nem ez a lényeg!). És látom. Látom az írók visszajelzését, mennyire örülnek, hogy valakit érdekel a munkájuk. Hogy valakinek igenis tetszik, amit csinálnak! Hogy elismerik őket! Elképzelem, mennyire örülhetnek egy visszajelzéshez, mennyivel lelkesebben pingálják a következő részt: mert valakinek nagyon számít, mit alkotnak. Á, de minek is pazaroljam a szót, ha mindent megírtatok felül, amire én is gondolok?
    Ha lesz egyszer egy publikus blogom, biztos kiteszem ezt a táblát!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Drága!
      Örülünk, hogy egyetértesz, és hogy csatlakozol :) Hidd el, minden író nagyon örül a visszajelzésnek, örülök, hogy ha Barby által rászoktál, ne hagyj fel jó szokásoddal! :)
      Ölellek:
      Raquel

      Törlés
    2. Lett egy publikus blogom (csak ezen a regisztráción) és ki is tettem! :)

      Törlés
  19. Megmondom őszintén mint lelkes olvasó néha-néha szoktam kommentet írni -teljesen kedv függő- de eddig nem gondoltam úgy bele, hogy nektek mennyit is jelent ez, de ezúton megígérem hogy mindig bigyesztek valami apróságot oda, már csak a munkátok elismeréseként is! És mindenkinek örök hála az erőfeszítéseitekért, tényleg le a kalappal azért a rengeteg munkáért amit csináltok!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága bb!
      Ezért is hoztuk létre ezt a kampányt, hogy hátha vannak olyanok, mint te, akik elgondolkoznak ezen és elkezdenek kommentelni. Nagyon örülök, hogyha ez sikerült!
      Köszönjük szépen, aranyos vagy :)
      Ölellek:
      Raquel

      Törlés
  20. Őszintén én csak nemrég kezdtem olvasni a blogotokat, ami mellesleg állati jó!
    Szoktam kommentelni is de ha elmarad azt ne tekintsétek úgy, hogy nem tetszik vagy n ér nem jó.
    Mert igenis fantasztikusak vagytok és imádlak benneteket!
    A fordításaitok nagyszerűek!
    Titeket csak kedvelni és szeretni lehet;-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Regina! :)
      Igazán köszönjük, örülünk, ha tetszik, amit csinálunk! :)

      Törlés
  21. Teljes mértékben igazatok van ! Én személy szerint megfogadom a tanácsotokat ! Ha az eber nem lát akkor világositsunk ;) örülök h mostmr nincs sötétség :)
    köszönöm szépen :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Mary-Ann! :)
      Köszönjük szépen a támogatást,és nagyon örülünk, hogy te is osztod a véleményünket! :)

      Törlés
  22. Teljesen megértem a dolgot! Hiszen most én is kezdőnek számítok és be kell látnom, hogy tényleg vágyik az ember az elismerésre. Még, ha nem is ezért csinálja az egészet. Egyértelműen támogatom! :D És igyekszem ezt megtenni azokkal a blogokkall, amiket olvasok :3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Mineral! :)
      Köszönjük a támogatást, és köszönjük, hogy te már a kommentjeiddel segítesz másoknak! :)

      Törlés
    2. Ez természetes! :) Az oldalatokat pedig egyszerűen imádom *..*

      Törlés
  23. Sziasztok! :)
    Egyetértek a kezdeményezéssel, kitettem a blogomra a képecskét! :) http://teazosarok.blogspot.hu
    Én ritkán olvasok történetes blogokat, főleg cikkeket szoktam, de szinte mindig írok véleményt. :) Remélem, a kezdeményezés hatására az emberek változtatni fognak a szokásaikon. :)

    Luna

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Luna! :)
      Köszönjük, hogy te is kitetted a blogodra a képet! :) örülünk, ha hozzád is eljutott a hír, és köszönjük, hogy támogatod az ötletet.

      Törlés
  24. Sziasztok!
    Öröm volt végig olvasni ezeket a sorokat. Először is gratulálok ehhez a fenomenális ötlethez, 100%-osan támogatom! Remélem a többi bloggert is megérinti ez a bejegyzés és tényleg kifejtik véleményüket egy-egy blog bejegyzés alatt.:3 A kép pedig kint virít az én blogomon is! (http://diaryofapllfanfic.blogspot.hu/)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Nicole! :)
      Örülünk, hogy tetszik a kampány ötlete, azt pedig különösen nagyon köszönjük, hogy te is támogatod, és kitetted az oldaladra. :)

      Törlés
  25. Sziasztok!
    Az elején én is szüntettem meg blogomat a visszajelzések hiánya miatt, mert azt hittem valamit rosszul csinálok! De a mostani blogomnál más a helyzet, most eldöntöttem, hogy nem hagyom abba az írást, ha nem jeleznek, és ahogy telik az idő, jönnek a hozzászólások, de így is ritkán. Cserék egyáltalán nincsenek.
    Támogatom az ötleteteket, és ki is teszem mindjárt a képet! Örülök, hogy valaki elindította ezt a kampányt!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, drága! :)
      Nagyon helyes, nem szabad feladni az írást ilyen dolgok miatt. A kampány is ezért jött létre, hogy rávilágítson erre a problémára minél több embernél. Köszönjük a támogatást :)

      Törlés
  26. Sziasztok!
    Teljesen egyet értek veletek. Ismerős érzés, hogy óránként felmegyek a blogomra és megnézem, hogy jött e új komment vagy pipa. Szívesen csatlakozom a kmpányhoz!
    Magam is elhatároztam, hogy minden blogot, amit olvasok, ahhoz írok egy kommentet, mert pontosan tudom, hogy milyen jól esik egy emebrnek, ha kap valami visszajelzést.
    Támogatlak titeket és kiteszem a képet a blogomra.
    Ölet Titeket Kira!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Kira! :)
      Sajnálattal hallom, hogy te is egy ilyen ördögi kör alkatrésze vagy, mint sokan mások. Reméljük, hogy a kampány egyre több emberhez eljut majd, és rájönnek ők is, mennyire jól eshet egy kis apró figyelmesség. :)

      Törlés
  27. Sziasztok,kitettem:)
    És teljesen egyetértek!

    By: Luna K. Fox

    VálaszTörlés
  28. Sziasztok! ^^

    Fantasztikus ötlet, szeretnék csatlakozni, ezért kitettem. Örülök, hogy vannak olyanok rajtam kívül, akik így gondolják! :D

    Hatalmas ölelés,
    Brynn :*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Brynn! :)
      Nagyon hálásak vagyunk a támogatásodért! Köszönjük :)

      Törlés
  29. Helló!
    Alapjában véve én mindig kommentelek az elolvasott blogok fejezeteihez, ám ez a cikk csak még jobban biztosított afelől, hogy jól teszem. Az embernek azért tényleg furán(?) szokott esni, amikor mondjuk +100 nézettsége van egy adott poszton, de egy komment sincs alatta.

    Nem tudom, ki hogy van vele, de én sokkal jobban örülök egy kommentnek, mint mondjuk egy háromszámjegyű nézettségű posztnak.

    Én már rég kitettem a képet, remélem sokan csatlakoznak majd a kampányhoz! ^^
    Ciara ××

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Ciara! :)
      Köszönjük a hozzászólást és a megosztott tapasztalatodat! :)
      Így van, elég rossz érzés, amikor nem érkezik semmi visszajelzés a munkádról, mert így elbizonytalanodsz. De reméljük, ezen mindenki változtatni fog, és a saját helyzetébe belegondolva megpróbál segíteni másokon is! :)
      Köszönjük, hogy te is terjeszted a kampányt. Puszilunk: M. Gin

      Törlés
  30. Én azonnal kiraktam mindkét blogomra a képet és a linket! Igazatok van, lányok!
    (de kérlek, változtassátok meg a betűszínt a blogon, mert egyáltalán nem látszik a megjegyzések szövege)
    Kellemes Ünnepeket! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Felhő!:)
      Köszönjük a támogatást! A betűszínen dolgozunk.
      Neked is kellemes ünnepeket! :)
      Gin

      Törlés
  31. Teljesen egyet értek veletek. Bár én még csak most indítottam a blogomat, nekem is volt már 78 látogatóm, de nem írnak kommentet hiába mondom, hogy nyugodtan írjanak. Ez elégg elkeserít, hogy nem látom, hogy lenne értelme a munkámnak. :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha engem kérdezel, mindenképpen van értelme! :)
      Már csak akkor is, ha magadnak okozol örömet vele, de szerintem semmiképp ne hagyd abba az írást. Ha neked jól esik, én azt mondom, folytasd, az pedig csak hab a tortán, ha a munkádat mások is értékelik! :)

      Törlés
    2. Köszi a bátorítást <3

      Törlés
  32. Kitettem a kampányt az oldalamra, ha nem baj. Remélem így is több emberhez eljut majd.

    VálaszTörlés
  33. Sziasztok! Tetszik az ötlet, ki is teszem!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Florida G.! :)
      Örülünk, köszönjük a támogatást!

      Törlés
    2. Illetve valamiért nem tudom, de amint lesz lehetőségem kiteszem!

      Törlés
  34. Sziasztok!
    Teljesen egyet értek mindennel amit leírtatok, egy bloggernek/bloggerinának természetesen szüksége van visszajelzésre a közösségtől, ha már publikálja az íráasit, még akkor is, hogyha "magának" ír.
    Mindenképpen kiteszem a képet a modulsávba, nagyon szép kezdeményezés!
    Sok puszi: B. C. Aleck

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, drága!
      Örülünk, hogy szerinted is érdemes volt kitalálni ezt a kampányt. Reméljük, sokan be is fogják tartani! Nagyon köszönjük a véleményedet, a segítségedet az ügyben!

      Törlés
  35. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  36. Sziasztok!

    Teljesen egyetértek a fent leírtakkal... valamint muszáj elmeséljem a személyes tapasztalataimat. 20113 nyarán kezdtem blogolni, hiszen annyi jó blogot láttam, meg a sok olvasót, akik kommenteltek a részek alá. Őszintén én is részese akartam lenni ennek, így hát belekezdtem. Egy (1D) fanfictiont kezdtem pötyögni az emberkéknek, vagyis hát nem is tudom, hogy kinek (?). Közeli barátaim (2 személyről van szó) olvasták, ők támogattak is. Magam sem tudom, hogy mire fel jött ez a támogatás tőlük, mert már akkor is tudtam, rossz, amit írok.
    Jó, de igazából az a lényeg, hogy fél évvel később teljesen a hatása alatt voltam annak, hogy nem kaptam semmiféle visszajelzést. És akkor jött egy névtelen komment! Elképesztő érzés volt, hogy elolvashattam azt, hogy folytassam! Így hát folytattam, és nem is hagytam abba a többi bloggernek visszaküldeni az energiát komment formájában.
    Szóval én már 3 éve blogolok, és lehet most túlzok, de összesen 7 visszajelzést kaptam, de ha a barátaimat beleszámolom, akkor 10. (Juhéé!) Igazándiból nagyon rosszul esett, és kértem úgymond "segítséget", azaz kritikát, hátha azért nincs visszajelzés, mert rossz, amit írok (bár legbelül tudtam, hogy egy balfasz vagyok, rosszat írok évek óta). A kritikaírók megfogalmazták, hogy túl sok mindent sűríttek egy történetbe, valamint kicsit több leírást kéne írjak. Jól van, megfogattam, de nem változott semmi. Mit tettem? Elkezdtem újraírni az egészet... Ja, csak hogy ki ne maradjon, addigra nagyon megutáltam a bandát (az 1D-t), így hát kitaláltam egyet magamnak. Az lényegtelen, hogy kit/mit/hogy változtattam a történeten/ben, éreztem, hogy nem jó. Hát igen, semmi önbizalmam nincs, mármint a valóéletben, ezért próbáltam meg itt valaki lenni, de senki vagyok, és az is maradok. Megszoktam.:)
    Na, de hogy ne írjak bele túl sokat magamról, mesélem tovább (hiszen annyira érdekelhet titeket, ja nem...). Újraírtam közel 10 fejezetet és arról megint kikértem még egy kritikus véleményét. Elmondta, hogy szar. Jó, nem konkrétan így, de ez volt, amit közölni szeretett volna velem. Végül is az íróval azóta jóban vagyok, valamint a blogom töröltem (volna), ha nem lennék makacs. Nem volt bennem annyi, hogy töröljem, így átalakítottam olyanra, hogy meg legyek vele elégedve. Személyes blog lett belőle! Végre arról írok, amiről akarok, vagy tudok. Kicsit felszabadultam... csak ugyebár most sincs semmi visszajelzés, de azért 30 ezres kattintás van.
    Na, de mindegy. Én 1000% támogatni fogom ezt a kampányt, ahova tudom (azaz az összes blogomra) kiteszem a képet, hogy minél több emberhez eljusson.

    Nagy gratuláció nektek, amiért több ezer blogger helyett megfogalmaztátok a "közös" problémát!

    Üdvözlettel,
    Dorina (a senki)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, drága!
      Hű, köszönjük a hozzászólást, az őszinte szavakat és a támogatásodat egyúttal. Személy szerint kíváncsi lettem volna a blogodra, általában sok oldalra benézek, mert nem lehet tudni, hogy kiben milyen mesteri írói véna csörgedezik. Bárki tud meglepetéseket okozni, ezért is fontos szerintünk, hogy nyissunk a másik felé. Mindenki megérdemel egy lehetőséget.
      Remélem, neked is szerencséd lesz!
      Sok sikert: a Skyscraper csapata

      Törlés
  37. Sziasztok!
    Mindenképp támogatni fogom a projektet, bár még csak kezdő blogger vagyok, de régebben nekem is volt egy történetes oldalam és nagyon elszomorodtam, hogy alig-alig volt visszajelzés, így én, ahova csak tudok kommentelek. Köszönöm, hogy ezt az egészet megfogalmaztátok!
    További szép nyarat!
    Üdv:
    Nina Destiny (a kezdő blogger)

    VálaszTörlés
  38. Ez volt talán az egyik ok, amiért sokáig szüneteltettem a blogolást. Volt pár keserves próbálkozásom, hogy az olvasókból kisajtoljam a visszajelzéseket, de nem jártam sikerrel.
    Ma sem értem, miért esik annyira nehezükre, ha két mondatban le kell írniuk, hogy tetszett vagy nem tetszett a rész. Amúgy elvárják a gyakori frissítést, és reklamálnak, ha nem jön időben a rész, de az, hogy írjanak egy kommentet, szinte elképzelhetetlen. Sajnos, úgy látom,a kommenthiány minden bloggert utolér előbb-utóbb, és nagyon sokan ezért is hagyják abba az írást.
    Remek kezdeményezésnek gondolom, de sajnos, telefonról nem fog látszani, és az emberek 90 %-a arról olvas .

    További jó munkát kívánok!

    VálaszTörlés
  39. Sziasztok!
    Immáron 5 éve teszem közzé az írásaimat. Kezdetben nem kaptam valami sok visszajelzést, de az utóbbi két-három évben ez megváltozott. Amióta azonban elkezdtem újabb blogokat, feliratkozókban nincs hiány, de a véleményükre is kíváncsi lennék azért :3 Aláírom, nem mindenkinek van ideje leülni és írni néhány sort az olvasottakhoz - jómagam is beletartozom ebbe a kategóriába, de azért igyekszem írni az olvasott blogokhoz -, de biztosan vannak olyanok, akiknek lenne :3

    Becca kommentjének utolsó sorával nagyon is egyetértek, sajnos ez pontosan így van :/ Mégis úgy érzem, nekem is a kampány mellé kell állnom :)

    Love Ya,
    Mace

    VálaszTörlés
  40. Tetszik az ötlet, bár sajnos nem hiszem, hogy ez a kampány változtatna is valamin. Azért kirakom, jelezve, hogy mint bloggerina, kiállok a többi blogger mellett! :)
    A többiek már leírták a véleményem előttem, szóval nem fűznék hozzá többet..
    Ella xx

    VálaszTörlés
  41. Sziasztok! Ennyi év után, úgy gondoltam, nem árt kicsit megfrissíteni a kampányt, már csak azért, hogy legyen és engem inspiráljon, ismerve, hogy mennyire megváltoztak a dolgok :D
    Szerintem alapvetően el kell fogadnunk a változást, másrészről magunknak is tenni kell érte, nem feltétlenül elég, hogy kirakjuk csak a részt.
    Mindenesetre, a kezdeményezést azóta is jó ötletnek tartom :)

    VálaszTörlés

Anaya zatracone-dusze