2015. okt. 25.

Blogajánló #6 - Get Out Alive

Sziasztok!
Bár a kritikákkal is igyekszem foglalkozni, ma egy blogajánlóval készültem nektek, amit az egyik nyertesünk, Nemo blogjával foglalkozik. 

xxx

A tizenéves Jana Patton mikor letölt egy kalózfájlt a netről, nem is sejti, milyen veszélybe sodorja magát vele. Bekerül egy játékba, aminek a neve, "Get Out Alive". Már a nevéből is érződik, hogy ez bizony élet-halál harc, és mihamarabb ki kell jutni belőle. A cél pedig nem más, mint megszerezni az ellenséges csapat zászlaját, akárcsak a számháborúban. 


Be kell valljam férfiasan - na jó, nagylányosan -, hogy eddig nem találkoztam a blogoddal, de örülök neki, hogy mégis megismerhettem. Ritkán találkozom ennyire egyedi bloggal, üdítő volt olvasni egy ilyet is a sok egyentörténet után.
Már abban a pillanatban, mikor betölt az oldal tisztában van vele az ember, hogy egy nem mindennapi oldalra tévedt, valahogy ösztönösen megérezzük, hogy ez minden lesz, csak sablon sztori nem. Nem is tudom pontosan megfogalmazni mi is sugallja ezt nekem: a fejléc, a design vagy csak egy belső hang, de egyértelműen átjárja a testem a várakozás, ami csak nagyon ritkán fordul elő velem, szóval ez egy nagyon jó első benyomás volt.  A design egyáltalán nem csilivili, tökéletesen tükrözi a blog stílusát és mondanivalóját. A színek sötétek, mégsem egyhangúak, a szöveg tökéletesen olvasható, könnyen el lehet rajta igazodni, a fejléc pedig felkelti a kíváncsiságot. Kell ennél több? Személy szerint engem az ilyen külsők sokkal jobban lenyűgöznek, mint a mostanában oly' divatossá váló túlbonyolított kinézetek.
Mikor elolvastam a fülszövegedet, már izgatott lettem. Soha nem találkoztam hasonló témájú bloggal, Előrevetíted az izgalmakat, hogy végre nem egy romantikus, csöpögős bloggal lesz dolgunk, hanem egy pörgős, izgalommal teli és ütős sztorit társz elénk, amiből sajnos elég kevés található meg a bloggeren. Engem megvettél, rögtön kattintottam is az első részre.
Maga a történet alapötlete nekem nagyon tetszik. Egyedinek tartom, olyannak, amivel nem mindennap akadunk össze, nincs tőle olyan érzése az embernek, hogy "igen, én ezt már mintha olvastam volna valahol". A főszereplő Jana ugyanis rejtélyes módon részese lesz annak a játéknak, amit le akart tölteni. Rengeteg lehetőséget tartogat magában, gyakorlatilag csak a képzeleted szabhat határt annak, mit is kezdesz a történettel, és ahogy olvastam világossá vált számomra: a te képzelőerőddel és fogalmazásmódoddal ez egy remek kis történet lett. A szereplőid nem sablonosak, sem a kinézetük, sem a stílusuk, a legtöbbjük kidolgozott és szerethető. Az olvasó nem is kívánhat ennél többet egy írótól: jó stílus és remek szereplők!
A stílust is csak dicsérni tudom, nincs túlbonyolítva, szinte olvastatja magát. A minap kiírtam, hogy olyan blogokat keresek, amik olyan letehetetlenek, amibe belekezd az ember és egyszerűen nem képes abbahagyni és ez a blog ezek közé tartozik, remek kivitelezés, gratulálok.
Amit még kis szeretnék emelni, a karakterek kiválasztása. Komolyan, ha a történet alapján nem szerettem volna bele a blogodba, megtettem volna rögtön, mikor megnyitottam a szereplők menüpontot. Nem találtam benne ugyanis tömegarcot. Egyet sem. Nem nevetett rám Dylan, vagy Selena, sem egy 1D boy (imádom őket, félreértés ne essék), és ezt rendkívüli módon értékeltem. Minden téren rámész arra, hogy egyedi legyél, nem követed a divatossá váló karaktereket, történetbeli fordulatokat, te csak leültél és magadat adtad, ezzel kreálva valami rendkívülit és egyedit. Csak gratulálni tudok ehhez!

Tehát Nemo, csak dicséni tudlak, ha ez egy kritika lenne és nem blogajánló, akkor sem tudnék sok mindenbe belekötni, Remélem azon az úton fogod folytatni, amin most haladsz, fél (vagy mindkét) szemem rajtad lesz!

Sok sikert a továbbiakban:
Raquel

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Anaya zatracone-dusze