2015. szept. 7.

Ancy rémálma: A bemutatkozás

A kezem remeg, a szívem éppen a torkomba kúszik, én mégis leírom ezt a pár kósza sort, amit csak erős jóindulattal lehet nevezni bemutatkozásnak.

Először is szeretnék üdvözölni mindenkinek és köszönetet mondani a blog szerkesztőinek, hogy méltónak találták a munkám, ezzel együtt engem is, hogy felvegyenek maguk közé, mint designert. 

A nevem Nancy Smith, ami a magyar nevem angolosított változata, viszont blogon egyszerűen Ancy néven lehet engem megtalálni. Őszintén bevallom, nem kedvelem ezt a becenevet, de ha már ezt találtam ki tizenhárom éves koromban, akkor marad is ez. Mondhatjuk, hogy hozzám nőtt. 
Kódolással lassan három éve foglalkozom, ez előtt fórumokat designoltam, alig három hónapja keveredtem bele a bloggerek világába.
Nem vagyok egy gyors ember, ami annyit jelent, hogy egy munka (teljes design fejléccel) elhúzódhat három napig is, de ha éppen elememben vagyok, akkor akár még aznap is elkészül. (Ha belefér a szabadidőmbe)
Bevallom, szeretek lustálkodni, egy munkát elhúzni, mert lássuk be, a kényszer munka nem eredményez minőséget. Emellett nem szeretem ha sürgetnek!

Eleinte kérném a szerkesztők és vendégek türelmét, hogy belerázódhassak igazán ebbe a világba, hiszen ha úgy vesszük friss még nekem minden. De mindent megteszek, hogy azok kedvében járjak, akik mernek tőlem rendelni. 

Azt hiszem, ennyi fért bele a bemutatkozásomba! *örömmámorban úszik és ujjong, hogy túlélte*
Nagyon remélem, hogy ezzel nem ijesztettem el senkit, és ténylegesen a segítségetekre lehetek!

Puszi mindenkinek, és további szép napot!
Ancy
Így utólag pedig pár munkám:




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Anaya zatracone-dusze