2015. jún. 29.

Bemutatkozás, avagy szerénységem, Astrid H.

Sziasztok!

Én lennék az új szerkesztő, Astrid Haynes, röviden Astrid H. Köszönöm szépen a blog csapatának, hogy mostantól közéjük tartozhatok. 
A bemutatkozásokat annyira nem kedvelem, mert nem tudom, hogy miket írjak. Lehet, hogy most teljesen hülyét fogok magamból csinálni, de nem baj, próbálkozni azért lehet!:D
Néhány dolog rólam:
- Imádok olvasni, vérbeli könyvmoly vagyok.
Sokan nem értik, hogy miért, az osztályból, csak 3 ember olvas, velem együtt. (a 25-ből....) Igazából nem érdekel, hogy ezt sokan nem tolerálják, de nekem az igenis élvezet, hogyha hajnali 3-ig egy könyvet bújok, csak hogy megtudjam a végét. Volt már olyan, hogy egy héten, minden nap, más könyvvel mentem suliba. Ez van....
- 1 éve blogolok, és szerkesztek.
Szerkeszteni egy picit előbb kezdtem el, talán 2-3 (????) hónappal. Az akkori műveim borzasztóak lettek, de akkoriban, igazán büszke voltam rájuk. Imádom csinálni, főleg, hogy egész nap a gép előtt görnyedek. Az írást szintén szeretem, bár nem vagyok profi. (Mondjuk ennyi idősen mint én, ez nem meglepő....) Inkább novellákat írok, mert a hosszú sztorikat nem bírom végig vinni, viszont, most megpróbálkoztam vele újból. Majd meglátjuk, mi lesz belőle!:D Csak az a fránya ihlet....
- Imádom, az Így neveld a sárkányodat című filmet.
Nem igazán szoktam moziba járni, sem tv-t nézni, sőt, még a neten sem nagyon nézek filmeket, így nem is láttam sokat. De ezt egyszerűen imádom. Igaz, hogy animáció, de akkor is! Órákig tudnék róla áradozni, de azt hiszem, most ezt kihagyom!:)
Tőlem kódos, illetve nem kódos design-et, és fejlécet rendelhettek, amikke kb 1-2 nap alatr, el is készülök majd. Emellett olvashattok majd tőlem cikkeket, illetve ajánlókat is. Remélem a munkáim, elnyerik a tetszéseteket.
Blogjaim:
Rád Kacsint A Sötétség
Szerelem Szárnyán
Almás Pite

És néhány munkám:

















Ölel-puszil mindenkit: Astrid H.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Anaya zatracone-dusze