2015. máj. 16.

Kritika 5# - Shades of our life

Sziasztok! 
Újabb kritikával érkeztem, a harmadikkal. 

Shades of our life

Történet: Maga a történet nagyon érdekesen alakul, habár csak pár részt olvashatunk belőle. Megmondom őszintén, nem vagyok egy nagy fantasy rajongó, de az alap tetszik. A lány először azt hiszi, hogy nem boszorkány, végül megjelenik az anyja, és kiderül, hogy mégis az. Kicsit ponyva, de jól is kijöhetsz belőle. Nagyon nem tudok, mit írni egy rész alapján, szóval ezt nem is húzom tovább, mert a semmiről nem érdemes beszélni. 

8/10

Stílus/fogalmazás: A stílusod eléggé kiforratlan, kezdő, bár nem tudom, mióta írsz, de sok gyakorlással javíthatsz rajta. Majd belejössz. Zavarosan mutatod be a régi részeket, pélául a prológusban. Nem nagyon értettem, hogy mikor van jelen és múlt. Sok a központozási hiba, a helyeírási hiba, a szöveg nem sorkizárt, és a bejegyzések nincsenek jelölve. Ezekre figyelj oda, és máris sokkal igényesebben fog kinézni, jobb lesz nekiállni olvsani! Megmondom őszintén, nekem kissé unalmas volt, de ez nem azt jelenti, hogy másoknak is az. Mint már említettem, a fantasy nem épp a kedvencem.

4/10

Design: Gyönyörű! Tudom, hogy te készítetted, és gratulálok hozzá! Büszke vagyok rá, hogy a csapatukhoz tartozol! 
A szín nagyon jó, nekem személy szerint nagyon tetszik. Nem túl sötét, nem túl világos, pont tökéletes. A modulok színe, a címek színe harmonizál vele. A fejléc nagyon szép, igényes munka. Egyetlen dolog, ami nekem nem nagyon tetszik rajta: olyan, mintha a csaj középen megpuszilná azt az árnyékot vagy mit. Az jól néz ki, hogy gördül az oldallal. Arra figyelj, hogy a bejegyzések mindig azonos betűtípussal és mérettel legyenek, akkor sokkal igényesebb lesz. Valamint ajánlanám, hogy készíts a menübe egy fejezetek pontot. 

9/10
Összesen: 21/30

Sajnálom, hogy ilyen keveset tudok írni róla, de csak most indult, és eléggé kiforratlan...
További sok sikert! 
Puszil, Brooke

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Anaya zatracone-dusze