2015. máj. 29.

Kritika 14# - A végzet kelyhe

Második kritikaként Khyira blogjával érkeztem A végzet kelyhe címmel.
Kedves Khyira!

A design:
 Ami először megfogja az olvasót az a fejléc/kinézet. A modulokhoz annyit fűznék hozzá, hogy az "Eddig történt" modult vagy előrébb hoznám vagy a menübe beillesztenék egy "Fejezetek( vagy ahogy elnevezed)* menüpontot, hogy az olvasó el tudja érni könnyen az előző fejezeteket és ne kelljen végigmennie visszafelé az összes fejezeten újra.
A fejléc:  A színválasztás egyszerű, viszont a fehér-szürke nme mindig jó választás, mivel a cím alig kivehető a hasonló színek miatt. Josh Hutcherson és Jennifer Lawrence képén pedig, ha jobban megnézni az ember akkor látszik, hogy a fejük felett ott van az eredeti kép széle is, amit elhalványíthattál volna, de nem szembetűnő.
A történet: 
Elolvastam a prológust és úgy voltam vele, hogy különleges történet viszont a szereplőket nem értettem, hogy ki kicsoda csak az első fejezetben tudtam meg, hogy kicsoda Caius-,így az első fejezet után újraolvastam a prológust-, de a szellemlányról -Shaynről- még nem sokat tudok. Különleges helyszín különleges cselekmény, kíváncsi leszek a továbbiakban mit tudsz kihozni belőle. Végignéjzve a menüpontokon megakadt a szemem "A világról" címűn. Elndolkoztam, hogy vajon milyen bölcseletet fogok olvasni világunkról esetleg a társadalmunkról és kellemeset csalódtam, hogy a megteremtett világodról írtál néhány sort, hogy aki olvassa az tudja, hogy végül is amit olvas az hol történik. Amikor olvastam az első fejezetet amiben Caius-ról írtál a szereplővel együtt aggódtam, veke együtt éltem át azt a helyzetet, amikor nem jött a sárkány és már halálközeli állapotban volt.
Szereplők: 
Ezen nagyon sokat gondolkodtam, hogy mit is írhatnék ide, mert annyi gondolat jött hiretelen, hogy nem tudtam dönteni és mire leírtam volna el is felejtettem őket.
A prológust olvasva kíváncsi leszek, hogy hozod majd kapcsolatba a két szereplőt, de kíváncsian várom, majd a "Szereplő" menüpontot, hogy te, hogy jellemzed a szereplőidet és miket árulsz el róluk.
Fogalmazás:
Gyönyörűen fogalmazol, nagyon változatos szókinccsel. A szóhasználatodban volt egy kifejezés ami kifejezetten tetszett: ...kéken izzó lélektükrökkel..., ahogy a szemét jellemezted. 

Nagyon sok sikert kívánok a továbbiakban!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Anaya zatracone-dusze